Köszönöm a csodálatos fejlécet Zabienek! Rengeteg szép fejlécet kaptam már tőle. Nagyon szépen és megbízhatóan dolgozik. Nagyon szépen köszönöm. Most egy idézettel kedveskednék neki. :)


"
Szükségben mutatkozik meg az igazi barát. "

2011. július 17., vasárnap

Előzetes.

Zene. :) 
-Egy vámpír családdal kellene végezned. - Mosolygott rám, a vörös vámpír nő. 
-Rendben.- Bólintottam szem rebbenés nélkül. 
-Heten vannak, és egy ember. 
-Ember?- Kérdeztem meg lepetten. 
-Igen, mivel ezek a vámpírok vegetáriánusok. Csak állati véren élnek.-Mondta közben körmeit piszkálgatta.
-Határidő ? - Kérdeztem meg csendesen. 
-Kapsz három hónapot. - Mondta majd társára nézett aki bólintott. 
-Rendben. - Ekkor el mentek én pedig be mentem készülődni.  Hosszú fekete hajam szabadon omlott vállamra. Fekete sminkemmel bárkit meg rémiszthetnék. Fekete szakadt farmer nadrágot és egy fekete toppot vettem fel. Oldalamra egy folytóláncot csatoltam fel. Végzek velük, aztán haza jövök és várom az újabb meg rendelésemet. Remélem ilyen egyszerű lesz, ahogy elképzelem. Néha már nagyon unom ezt az egészet. Több száz vámpírt meg gyilkoltam már, de valahogy szeretnék már családot. Elindultam a garázsba , majd fel pattantam a motoromra és indultam is Forksba. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése